بر لزوم فرهنگ سازی جهت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک تاکید کرد

مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با ناظر پولی بانک مرکزی در استان:

بر لزوم فرهنگ سازی جهت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک تاکید کرد

نشستی با حضور مدیر و معاون مدیریت شعب استان و ناظر پولی بانک مرکزی در استان ، به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی ترغیب مشتریان به استفاده بیشتر از خدمات غیرحضوری بانکها ، در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان برگزار شد.

در ابتدای  این نشست مدیر شعب استان ، محسن ربانی یکتا ضمن عرض خیر مقدم به ناظر پولی استان ، فرارسیدن هفته عفاف و حجاب را گرامی داشت، در ادامه ربانی یکتا ضمن تشکر از خدمات ناظر پولی بانک مرکزی در راستای تامین نقدینگی برای شبکه بانکی استان، بر لزوم وجود همکاری و تعامل بیشتر بین همکاران شبکه بانکی برای ارائه خدمات باکیفیت بهتر به مردم عزیز کشور تاکید نمود.

در ادامه مدیر استان خاطرنشان نمود: بانک مسکن به عنوان بانک خدمت رسان به کلیه اقشار جامعه، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری بهتر و گسترده تر به مردم عزیز کشورمان را دارد، وی افزود با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان ، بانک مسکن تمهیدات لازم برای حضور کمتر مشتریان در شعب و امکان انجام غیرحضوری عملیات بانکی، را اتخاذ نموده است. ایشان با اشاره بر تنوع خدمات درگاه های غیرحضوری بانک مسکن همچون: اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، کیوسک بانک ، خودپرداز و ... از راه اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست تسهیلات مسکن از ابتدای سال جاری در بانک مسکن خبر داد. ربانی یکتا در ادامه تاکید نمود فرهنگ سازی مناسب و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی و استفاده از ابزار بانکداری الکترونیک یک ضرورت است که می تواند با کاهش مراجعات مشتریان به شبکه بانکی به پیشگیری از بیماری کرونا کمک شایانی بنماید.

در ادامه این جلسه مهدی اسدی ، ناظر پولی بانک مرکزی در استان ضمن تشکر از خدمات بانک مسکن در راستای همکاری و تعامل مشارکتی و اثربخش با شبکه بانکی استان، از خدمات گسترده بانک مسکن در حوزه ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری به مشتریان تقدیر تشکر نمود ، این مقام مسئول نیز بر لزوم ترغیب مشتریان جهت گرایش بیشتر به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک تاکید نمود ، ایشان خاطرنشان نمود با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و فرهنگ سازی مناسب می توان در هزینه های چاپ و نشر اسکناس در کشور نیز صرفه جویی کرد ، وی در ادامه افزود: با ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و کاهش تماس مشتریان با اسکناس می توان راه های انتشار ویروس کرونا در جامعه را به حداقل رساند، در پایان اسدی از آمادگی ناظر پولی استان جهت تسهیل در فرآیند تامین نقدینگی و تامین اسکناس جهت بانکها خبر داد.

آخرین بروزرسانی 1399/4/24