تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر شعب خراسان رضوی تاکید کرد

مددجویان بهزیستی ، گروه مخاطب جدید حساب های قرض الحسنه

برگزاری نشست هم اندیشی نحوه تبلیغات ، جذب و حفظ حسابهای پس انداز قرض الحسنه

حسن خطیب زاده مدیر شعب استان در نشست هم اندیشی نحوه تبلیغات ، جذب و حفظ حساب های پس انداز قرض الحسنه  که با حضور ، معاونان مدیریت، رؤسای دوایر بازرسی و سیستم ها،‌ معاون دایره مالی و داده ها،‌ کارشناس بازاریابی و رؤسای شعب مرکزی،‌ بهار و طلاب مشهد برگزار شد ، هدف از تشکیل  این نشست  را بررسی راهکاری مناسب جهت تبلیغات حساب های قرض الحسنه در مدیریت و شعب اعلام  کرد. به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی  در این نشست  با توجه به اینکه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی حساب های قرض الحسنه جهت شرکت در قرعه کشی  پایان تیرماه  سال جاری است  گفت ضرورت دارد کارکنان شعب تلاش بیشتری در جهت تبلیغات حساب پس انداز قرض الحسنه انجام دهند. وی افزود :  با توجه به شرایط رقابتی ناسالمی که در شبکه بانکی کشور وجود دارد باید از پتانسیل های خود جهت تبلیغات مناسب استفاده کرده و مطابق موقعییت مکانی شعب تبلیغات متفاوتی انجام دهیم .  برای مثال باید در مناطق کم برخوردار تمرکز شعب بر روی تبلیغات انواع جوایز حساب های قرض الحسنه و در مناطق برخوردار تمرکز شعب بر روی تبلیغات خدماتی که بانک از محل جذب حساب های قرض الحسنه انجام می دهد مانند ساخت مسجد و مدرسه باشد.

در ادامه حاضرین در جلسه درخصوص راهکارهای جذب منابع قرض الحسنه پیشنهادات و نقطه نظراتی از جمله اعلام هدف گذاری جدید به شعب درخصوص حساب های پس انداز  قرض الحسنه ، ارسال پیامک جهت مشتریانی که موجودی حساب پس انداز  قرض الحسنه آنان زیر 200.000 ریال‌است جهت تکمیل موجودی،  پیشنهاد افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز جهت مشتریان خاص شعب و افتتاح کنندگان حساب های تعهدی، تبلیغ افتتاح حساب قرض الحسنه ویژه جهت صندوق های قرض الحسنه خانوادگی و صندوق های قرض الحسنه محلی که در حسینه ها و مساجد فعالیت می کنند را ارایه دادند.

مکاتبه با سازمان هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی به منظور افتتاح حساب قرض الحسنه ویژه جهت مددجویان آن سازمان ها ، معرفی همکاران فعال درخصوص افتتاح حساب های قرض الحسنه و تخصیص پاداش به همکاران فعال، انجام تبلیغات تلویزیونی و رادیویی در خصوص حساب های پس انداز قرض الحسنه ، نصب بنرهای تبلیغات جوایز قرض الحسنه در فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها، قرار دادن تراکت های قطع A5 جوایز قرض الحسنه در باجه افتتاح حساب و نظارت بر توزیع مناسب تراکت ها توسط رؤسای محترم شعب، انجام طرح هر روز یک همکار یک  افتتاح حساب  پس انداز قرض الحسنه در شعب و مکاتبه با سامانه دولت جهت اعلام جوایز پس انداز قرض الحسنه بانک مسکن به کلیه دستگاه های اجرایی استان از دیگر پیشنهادهای ارایه شده در این نشست بود.

آخرین بروزرسانی 1397/5/18