تازه های اخبار تازه های اخبار

با هدف تکریم ارباب رجوع صورت پذیرفت

پاسخگویی مستقیم مدیر خراسان رضوی به مشتریان

میز خدمت با حضور مدیر خراسان رضوی در شعبه بلوار وکیل آباد مشهد برگزار شد و وی پاسخگوی مسائل و مشکلات مشتریان بود .

به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی ،حسن خطیب زاده مدیر استان بر ترویج فرهنگ مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و پاسخگویی مناسب به مشتریان را وظیفه همه کارکنان  دانست و پاسخگویی مناسب به مشتریان را وظیفه همه کارکنان دانست .

محمد پورقربانی معاون اجرایی مدیریت با حضور در میز خدمت شعبه بلوار خیام مشهد پاسخگوی سوالات  و مشکلات مشتریان بود .

همچنین محسن علیمحمدی معاون اداری پشتیبانی مدیریت در شعب بلوار سجاد مشهد و بلوار معلم مشهد حضور یافت و به صورت مستقیم به حل مشکلات مشتریان پرداخت .

حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت نیز با حضور در میز خدمت شعب سناباد مشهد و احمد آباد مشهد پاسخگوی مشکلات مشتریان بود .

 

آخرین بروزرسانی 1399/12/16