نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

مدير شعب بانك مسكن استان خوزستان اعلام كرد:
تسهيلات مسكن جوانان در شهرهاي خوزستان چقدر است؟
مدير شعب بانك مسكن استان خوزستان، مبلغ تسهيلات پرداختي به دارندگان حساب پس انداز مسكن جوانان بعد از مدت 15 سال سپرده گذاري در شهرهاي استان خوزستان را اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك مسكن استان خوزستان، علي اصغر نادري با اشاره به موافقت شوراي پول و اعتبار با پيشنهاد بانك مسكن مبني بر افزايش سقف تسهيلات حساب پس انداز جوانان اظهار كرد: هم اكنون سقف تسهيلات از محل حساب پس انداز مسكن جوانان در پايان دوره سپرده گذاري 15 ساله براي افتتاح كنندگان اين حساب در سال جاري در تهران به يك ميليارد تومان، شهرهاي بزرگ به 850 ميليون تومان و در ساير شهرها به 700 ميليون تومان افزايش پيدا كرد.

وي افزود: بر همين اساس؛ شهر اهواز در بين شهرهاي بزرگ طبقه بندي مي شود و سقف تسهيلات حساب پس انداز جوانان در اين شهر به  850 ميليون تومان افزايش يافت و در ساير شهرهاي استان خوزستان دارندگان اين حساب مي توانند از 700 ميليون تومان تسهيلات استفاده كنند.

نادري با اشاره به اينكه حساب پس انداز جوانان يك حساب پس انداز با نگاهي بلند مدت براي تامين منزل مسكوني است، بيان كرد: اين تصميم با هدف تامين آتيه فرزندان در حوزه مسكن اتخاذ شده تا دغدغه خانواده ها براي مسكن فرزندانشان از مسير پس انداز تحقق پيدا كند.

مدير شعب بانك مسكن استان خوزستان در خصوص حساب جوانان نيز گفت: حساب پس انداز مسكن جوانان ماهيتا يكي از انواع حسابهاي سپرده سرمايه گذاري كوتاه مدت بوده كه دارنده حساب قادر است با رعايت برنامه سپرده گذاري ارائه شده توسط بانك در بلند مدت از مزايا و تسهيلات ويژه حساب مذكور برخوردار شود.

نادري ادامه داد: مدت انتظار براي دريافت وام مسكن جوانان بين 5 تا 15 است ولي براي دريافت حداكثر سقف اين تسهيلات يعني 850 ميليون تومان براي اهواز و 700 ميليون براي ساير شهرهاي استان بايد مدت 15 سال منتظر بود.

وي عنوان كرد: جزئيات چگونگي افتتاح حساب پس انداز جوانان و چگونگي واريز مبالغ براي سپرده گذاري در سايت بانك مسكن به نشاني www.bank-maskan.ir موجود است.

ساعت : 11:54:00
تاريخ : 1400/06/30

تازه های اخبار تازه های اخبار

بر اساس نتایج تحلیلی طرح سنجش اطلاعات شغلی کارکنان در سال 93

کارکنان شعبه امانیه اهواز رتبه برتر آزمون سنجش اطلاعات شغلی را کسب کردند

بر اساس نتایج تحلیلی آزمون طرح ( سنجش اطلاعات شغلی کارکنان ) در سال 93 کارکنان شعبه امانیه اهواز با پاسخ صحیح به پرسش های آزمون سنجش اطلاعات شغلی رتبه برتر را بدست آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی این مدیریت ، عباسعلی شفیعی مدیر شعب خوزستان با حضور در این شعبه و تقدیر از تمامی کارکنان آن طی سخنانی اظهار کرد :

شعبه امانیه نه تنها در طرح سنجش معلومات شغلی حایز رتبه برتر است بلکه در فرآیند رشد جذب منابع نیز بخوبی فعالیت کرده و فراتر از اهداف تعیین شده در شش ماهه نخست سالجاری به حرکت پویا و بالنده خود ادامه داده است. به عبارت دیگر در این شعبه ارتباط میان میزان اطلاعات شغلی و جذب منابع و موفقیت مذاکرات توسط همکاران بخوبی اثبات شده است. یعنی همکار با دانش و معلومات چه در حوزه دانش شغلی و چه در حوزه روابط عمومی و ارتباطات موثر با مشتریان بهتر می تواند در مسیر توجیه و متقاعد کردن مراجعین قدم برداشته و آنان را با محصولات و انواع خدمات بانک آشنا و سازگار نماید. وی افزود :

راز موفقیت کارکنان یک سازمان بویژه سازمان های پولی و مالی ، افزایش دانش و اطلاعات شغلی است زیرا مسیر ارایه خدمت مطلوب به مشتری را هموار می کند هم معلومات کاری در میزان ارتقا و پیشرفت موثر است و هم دانش و اطلاعات بانکی و اقتصادی مرتبط با حوزه کاری. پس همکاران متوجه هر دو عنصر اثرگذار بر فرآیند پیشرفت سازمانی خود باشند و آن را جدی بگیرند.

بانک نیازمند همکارانی است که علاوه بر دانش شغلی و ارتباطی موثر بمنظور جذب مراجعین ، از توان علمی و اطلاعاتی خوبی در زمینه های مرتبط با علوم بانکی و اقتصادی نیز برخوردار باشند زیرا عناصر و مولفه های یاد شده همراه و پشتیبان کارمندانی است که قرار است در حوزه های ارتباطی ، مشتریانی دایم و پایدار را برای بانک جذب نمایند.

البته در کنار این عناصر ، همراهی اخلاق و مشتری مداری نیز کمک فراوانی به تکمیل این فرآیند مهم می کند. زیرا تکریم مراجعین و مشتریان ، زنجیره عوامل ارتباطی جذب مشتری را بخوبی مستحکم و کامل می کند.وی افزود : بحمداله همکاران در گروه های روسا و معاونین شعب ، پایوران خدمات بانکی ، پایوران اعتباری و متصدیان امور بانکی در بعضی از زمینه ها و بخش های آزمون نمرات و امتیازات خوبی کسب کرده اند که لازم است از آنان تشکر و قدردانی نمایم.

وی با اشاره به اهمیت جلسات بخشنامه خوانی گفت :

در هر صورت مطالعه و بازخوانی مکرر بخشنامه ها توسط همکاران ضمن ایجاد درک مشترک و وحدت رویه ،‌ارتقای و افزایش سطح دانش فردی و اطلاعات شغلی و سازمانی آنان را بدنبال خواهد داشت. وی افزود :

افزایش کارایی و بهره وری سرمایه های انسانی سازمان و بهبود کیفیت ارایه خدمات به مشتریان از نتایج اجتناب ناپذیر تقویت دانش شغلی همکاران است.

گفتنی است مدیر شعب استان با اهدا لوح تقدیر سپاس از مهدی کرم پور کارمند شعبه مرکزی بندر ماهشهر به سبب کسب رتبه خوب و امتیاز مناسب در آزمون سالجاری تشکر و قدردانی کرد.

یادآور می شود شعبه امانیه از شعب درجه 3 شهر اهواز است که تا کنون سهم قابل توجهی در جذب منابع و افزایش سپرده های مدیریت استان داشته است.

فعالیت موثر و قابل توجه در دو حوزه جذب منابع خرد و کلان از ویژگی های برجسته این شعبه طی سال های اخیر بویژه نیمه نخست سالجاری است.

آخرین بروزرسانی 1394/5/6