نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

نظر مثبت شرکت کنندگان در نظر سنجی بانک مسکن به عملکرد بانک در استان
تحلیل نظر سنجی مردمی
معاون مدیریت بانک مسکن استان مرکزی از نظر مساعد مردم پیرامون خدمات و محصولات بانک در تحلیل نتایج نظر سنجی به عمل آمده سخن گفت.

 

معاون مدیریت استان مرکزی: نظر تمامی افراد شرکت کننده در نظر سنجی عمومی بانک مسکن استان مرکزی؛ محترم ، قابل توجه و تامل است.

بیشتر شرکت کنندگان در نظر سنجی، بانک مسکن را به پاس دولتی بودن و داشتن سرمایه مالی قوی و پشتوانه مالی محکم در  تضمین سپرده مشتریان و ذکر این مهم که سپرده گذاری در این بانک به منزله مشارکت در تامین مالی مسکن اقشار جامعه است؛ به عنوان "بانک منتخب" خود معرفی کرده بودند. نظر دهندگان همچنین میزان تسهیلات بانک را در شرایط فعلی کافی به مقصود برای خرید خانه ندانسته، انتظار دارند، بانک با ساخت مجتمع های مسکونی، واحدهای احداثی خود را با تسهیلات مناسب به ایشان واگذار کند. ایشان همچنین انتظار دارند؛ بانک، محصول و خدمات جدید خود را از طریق درگاه سایت بانک و نیز از شبکه های اجتماعی به مردم اطلاع رسانی کند.

محمد رضا شمسی: با تلاش دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت و نظر کارشناسانه اعضای کمیته بازاریابی، هر سال با جمع بندی و تحلیل نظرات افراد، سعی داریم، شرایط خدمت دهی، اطلاع رسانی و شفافیت بخشی به خدمات بانک مسکن را در استان مطلوبیت بخشیم.

روابط عمومی مدیریت استان مرکزی از نظرسنجی از تعداد قابل توجهی از مخاطبین بانک (شرکت کنندگان در مسابقه 82 مین سالروز تاسیس بانک) و تحلیل و بررسی نظر افراد در کارگروه کمیته بازاریابی مدیریت خبر داد.

بنابر این گزارش، به دنبال برگزاری مسابقه ای تحت عنوان؛" مسکن، بانک منتخب من" در مدیریت استان مرکزی و استقبال خوب مردم شهرهای سراسر استان از این مسابقه، سه سوال مهم در پایان سوالات مسابقه از افراد شرکت کننده مطرح و از ایشان خواسته شد، به این سوالات با دقت پاسخ گفته و مسئولین بانک را در ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان خود یاری کنند.

- در سوال اول، از مخاطبین پرسیده شد؛ آیا میزان تسهیلات بانک مسکن به منظور خرید و یا ساخت مسکن مناسب است؟ شما کدام راهکار را پیشنهاد می کنید؟ برای این سوال، چهار گزینه در نظر گرفته شده بود:  

1. بلی.  اگر قیمت زمین و قیمت مصالح و تجهیزات ساختمانی تعدیل شود، میزان تسهیلات بانک کافی به مقصود است.  

 2. بلی. اگر بانک مدت تسهیلات را افزایش دهد، همین میزان تسهیلات با اقساط کمتر کافی به مقصود است.

 3. خیر. انتظار داریم بانک حسب افزایش قیمت مسکن، میزان تسهیلات خود را افزایش دهد.

4.  خیر. بانک اقدام به ساخت مجتمع های مسکونی انبوه نموده و آن را به متقاضیان واجد شرایط در اقساط بلند مدت (اجاره به شرط تملیک) واگذار کند.   

بیشترین حجم پاسخ نظردهندگان به این سوال(به میزان 49 درصد)، گزینه 4 بود. به عبارتی مردم تسهیلات بانک را با توجه به رشد حباب گونه و فزاینده قیمت مسکن کافی به مقصود ندانسته، از طرفی کیفیت ساخت و مکان یابی مناسب و قیمت معقول واحدهای احداثی شرکت سرمایه گذاری مسکن و تسهیلات بر روی آن_ متناسب با سطح با سطح درآمد مردم_ را راهی مناسب برای خانه دار شدن افراد جامعه تلقی می کنند. در این نظر سنجی همچنین 31 درصد افراد، گزینه اول را انتخاب و علت عدم توفیق در خرید خانه را کافی نبودن تسهیلات بانک نه، بلکه گرانی بی دلیل و بی توجیه مصالح و تجهیزات ساختمانی و بالتبع گرانی مسکن می دانند. 12 درصد افراد با انتخاب گزینه 2 ، خواستار افزایش دوره بازپرداخت تسهیلات از سوی بانک شده و 8 درصد نظر دهندگان، گزینه سوم را انتخاب و انتظار دارند، بانک حسب افزایش قیمت ها، تسهیلات خود را افزایش دهد. 

- در سوال دوم، از افراد پرسیده شد؛ آیا سپرده گذاری در بانک مسکن را مناسب برای سرمایه گذاری می دانید؟ برای این سوال نیز چهار گزینه جواب به شرح ذیل، در نظر گرفته شد:

1. بلی. بانک مسکن بانکی دولتی، با سرمایه مالی قوی است که پشتوانه مالی محکمی در  تضمین سپرده مشتریان است. از سوی دیگر سپرده گذاری در این بانک به منزله مشارکت در تامین مالی مسکن اقشار جامعه است.

2. بلی. با محاسبه بازدهی سپرده هائی چون ممتاز، صندوق آباد، صندوق مشترک و ... و نیز با درنظر داشتن سپرده گذاری در سپرده های تعهدی بانک که منتج به اخذ تسهیلات مسکن می شود، در این بانک سپرده گذاری می کنم. 

3. خیر. سود سپرده های بانک مسکن به نسبت بانک های دیگر کم است.

4. خیر. خدمات بانک مسکن در حوزه بانکداری (بانکداری الکترونیک، صدور ضمانتنامه، تسهیلات دهی در سایر بخش های غیر مسکن) ضعیف است.

شرکت کنندگان در نظر سنجی، به این سوال اینگونه پاسخ دادند: 56 درصد افراد با انتخاب گزینه 1، دولتی بودن بانک و سهیم دانستن سپرده خود در تامین مالی مسکن افراد جامعه با مشارکت بانک مسکن را ملاک سپرده گذاری در بانک دانسته بودند. برخی نیز(22 درصد افراد)، تنوع سپرده های بانک مسکن با بازدهی مناسب را ملاک سپرده گذاری دانسته بودند. همچنین 7 درصد افراد، با انتخاب گزینه 3، عنوان داشتند که سود سپرده های بانک مسکن کمتر از سایر بانک هاست و 15 درصد افراد نیز  کمرنگ بودن خدمات بانکداری الکترونیکی بانک مسکن را دلیل خود برای عدم انتخاب بانک مسکن برای ی سرمایه گذاری عنوان کرده بودند.

- در سومین سوال، از مخاطب سوال شد: آیا از نحوه اطلاع رسانی خدمات بانک رضایت دارید؟ شما کدام روش را برای اطلاع رسانی محصولات و خدمات، به بانک پیشنهاد می کنید؟

1. بلی. بانک مسکن از طریق سایت خود و از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی مناسبی داشته است.

2. بلی. بانک مسکن از طریق تبلیغات محیطی و تبلیغات رسانه ای(رادیو تلوزیون و مطبوعات) اطلاع رسانی مناسبی داشته است.

3. خیر. تبلیغ و اطلاع رسانی خدمات بانک در سایت و یا در شبکه های اجتماعی ضعیف بوده و یا دسترسی به آن مشکل است و یا لااقل من به آن مراجعه نداشته ام.

4. خیر. تبلیغ و اطلاع رسانی خدمات بانک در فضای محیطی، رسانه ای (رادیو تلوزیون و مطبوعات) ضعیف بوده، دسترسی به آن مشکل است و یا لااقل من به آن مراجعه نداشته ام .

 شرکت کنندگان در نظر سنجی به این سوال، اینگونه پاسخ دادند:

38 درصد افراد، با انتخاب گزینه 1، از نحوه اطلاع رسانی بانک ابراز رضایت نموده، سایت بانک مسکن و نیز ورود بانک در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی خدمات از این درگاه را به عنوان بهترین پیشنهاد ارائه داده بودند. 33 درصد افراد، با انتخاب گزینه 2، تبلیغات محیطی و تبلیغات رسانه ای بانک در سر در شعب، در تابلو و بیلبوردها و در تبلیغات صدا و سیما و نیز در مطبوعات را مناسب برای اطلاع رسانی دانسته بودند. برخی نیز(16 درصد افراد) تبلیغ و اطلاع رسانی بانک در سایت و شبکه های اجتماعی را فی تاحال ناکافی دانسته و 13 افرد نیز با انتخاب گزینه 4، اطلاع رسانی خدمات بانک را ناکافی و علت را تبلیغات محیطی و رسانه ای ضعیف از سوی بانک عنوان کرده بودند.

محمد رضا شمسی معاون مدیریت استان مرکزی اظهار داشت: تلاش می کنیم نقطه نظر و دیدگاه مخاطبین را تا آنجا که به مدیریت استان مربوط می شود؛ در برنامه های سال آتی مدیریت به کار بسته و پیشنهادات خارج از حدود اختیارات مدیریت را به منظور جمع بندی با نظر مردم دیگر مناطق کشور و متعاقبا تحلیل بیشتر و کسب تکلیف از اولیای بانک در ادارات مرکزی به مرکز ارسال داریم.

وی خاطر نشان کرد: مشتریان، سرمایه ماندگار و ارزشمند برای ما به حساب می آیند و یقینا آنچه باعث شده بانک مسکن از سالیان دور تا به امروز، روند رشد، توسعه و تعالی به خود گرفته و با خدمات و محصولات خود، رضایتمندی مشتریان را فراهم نماید؛ ارزش نهادن به نظر، پیشنهاد، خواسته و نیاز مشتریان است و امیدواریم این تعامل همچنان پایا بوده، بیش از گذشته، تداوم داشته باشد. 

ساعت : 12:06:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

قول همکاری و تعامل فیمابین بانک مسکن استان و شهرداری مهاجران در نشست صمیمی مسئولین دو دستگاه
نشست مسئولین شهرداری مهاجران با مدیر و معاونین بانک مسکن استان
در جلسه ای با حضور شهردار و مسئولین شورای شهر مهاجران و مدیر و معاونین مدیریت بانک مسکن استان مرکزی به میزبانی بانک مسکن، دو طرف ضمن تقدیر از همکاری های گذشته، بر ادامه روند تعامل در جهت فراهم آوردن رضایت خاطر شهروندان شهر مهاجران در حوزه مسکن، ساختمان و مبلمان شهری تاکید کردند.

 

دکترمحمد رجائیان شهردار مهاجران: بانک مسکن بانک همراه شهرداری است.

رجائیان: شهرداری مفتخر است که تعاملات بانکی خود را با بانکی خوش نام و با سابقه، که درحوزه مسکن و شهرسازی سابقه ای درخشان داشته و یار و همراه شهرداری و شورای شهر بوده است تداوم بخشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی در نشست مسئولین بانک مسکن استان و شهرداری و شورای اسلامی شهر مهاجران، که در دفتر مدیر شعب استان برگزار شد؛ رجائیان شهردار مهاجران بانک مسکن را بانکی مردمی و دارای مدیر و کارکنانی شایسته دانست و اظهار داشت: شهرداری مهاجران از سال های گذشته تا امروز، منابع مالی خود را در بانک مسکن متمرکز نموده و از این که بانک در کنار شهرداری در ارائه خدمات و تسهیلات در جهت زیبا سازی و مقاوم سازی شهر مهاجران همدل و همراه بوده است جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

رجائیان گفت: شهرداری مهاجران، امسال برای سومین سال متوالی، تندیس زرین برترین دستگاه خدماتی سبز کشور را از سازمان حفاظت از محیط زیست کشور دریافت کرد و من این افتخار را حاصل تعامل، همکاری و هم افزائی با شورای اسلامی شهر، دستگاه های اجرائی ذیربط خصوصا بانک های عامل که پابه پای شهرداری در این مسیر کوشیده و با خدمات و اعتبارات خود در این بخش، در زیبا سازی، مقاوم سازی، در ارتقای فرهنگ زیست محیطی و اصلاح الگوی مصرف، خدمات موثری ارائه دادند، می دانم و در ادامه تلاش دارم همچنان دامنه همکاری خود و دستگاه های تحت نظارت شهرداری را با ایشان بیش از گذشته افزایش دهم.   

شهردارمهاجران در ادامه از بانک مسکن به پاس نوسازی شعبه این بانک در شهر مهاجران و ارائه بهترین نوع خدمات بانکداری در این شعبه تشکر کرد.

احمد علی جعفری مدیر شعب بانک مسکن استان نیز دراین نشست، با تشکر از قدرشناسی دکتر رجائیان و تجلیل از زحمات و خدمات قابل تقدیر وی در شهر مهاجران، عنوان "شهردار نمونه" را برازنده دکتر رجائیان دانست و از مدیریت وی درحوزه شهرداری، شهرسازی، حفاظت از محیط زیست و تلاش در بهبود کیفیت زیست شهروندان توام با اخلاق مداری و توجه به رفع مشکل شهروندان تشکر کرد.

جعفری همچنین بانک مسکن را بانکی مردمی و اهداف و استراتژی های بانک را همچون نگرش شهرداری مهاجران در جهت فراهم آوردن محیطی ایمن و مقاوم برای زندگانی افراد جامعه با اعطای تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان با شرایط مناسب و مساعد حال شهروندان دانست و اظهار امیدواری کرد؛ تعامل بانک مسکن با ادارات و سازمان های ذی مدخل در حوزه مسکن و شهرسازی می تواند در تحقق اهداف عالیه بانک  موثر باشد.

در این نشست همچنین، دیگر مسئولین و کارشناسان شهرداری مهاجران و بانک مسکن استان پیرامون بهبود روند همکاری فی مابین، بحث و تبادل نظر کردند.  

ساعت : 11:56:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

نفرات برتر مسابقه پیامکی با عنوان " مسکن، بانک منتخب من" معرفی شدند
قرعه کشی مسابقه پیامکی بانک مسکن
در جلسه ای با حضور مسئولین مدیریت شعب استان مرکزی، قرعه کشی مسابقه "مسکن، بانک منتخب من" انجام شد و نفرات برتر معرفی شدند. در این مراسم همچنین، پیرامون نظرات مطروحه از سوی شرکت کنندگان در مسابقه، بحث و تبادل نظر شد.

 

در مدیریت استان مرکزی برگزار شد:

مسابقه پیامکی با عنوان " مسکن، بانک منتخب من"

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی و به همت دایره ارتباطات و بازاریابی، به منظور شفاف سازی استراتژی ها، اهداف و برنامه های بانک مسکن و اطلاع رسانی خدمات بانک به مردم و معرفی سپرده ها و تسهیلات بانک؛ مسابقه ای تحت عنوان" مسکن، بانک منتخب من" در سطح استان برگزار شد.

این گزارش حاکی است؛ مسابقه مزبور با بارگزاری لینک متن و سوالات مسابقه در پورتال استانی مدیریت و دعوت از مردم استان(با ارسال پیامک به تلفن همراه ایشان) جهت شرکت در مسابقه برگزار شد و جمع کثیری از مردم استان، پاسخ های مسابقه را به صورت عددی 13 رقمی به سامانه پیامکی مدیریت ارسال نمودند.

مراسم قرعه کشی این مسابقه، همزمان با ولادت با سعادت امیر مومنان علی(ع) و با حضور مسئولین مدیریت در دفتر مدیر شعب استان، برگزار شد و از میان صدها پاسخ صحیح ارسال شده، 10 نفر به قید قرعه(به شرح ذیل) انتخاب و حائز دریافت جایزه شدند.

آقایان: حمید مجیدی، مهیار قیصری، سید عباس میرصادقی، محسن اسکندری، سعید بهرامی و اسماعیل کمانی و خانم ها: طاهره صفائی، فائزه کارخانه، فرشته نامدار و لیلا دلخواسته.

احمد علی جعفری مدیر شعب استان مرکزی در مراسم قرعه کشی، با تشکر از شرکت قابل توجه مردم استان در این مسابقه و تبریک به برندگان اظهار داشت: این مسابقه در جهت شناسائی هر چه بهتر خدمات بانک به مردم برگزار شد و هدف این بود که از این طریق ضمن تبیین خدمات و محصولات بانک، نقطه نظر و پیشنهاد مردم استان را در این زمینه جویا شویم.

وی افزود: سه سوال آخر این مسابقه، جنبه نظر سنجی داشت و پاسخ مردم به این سه سوال برای مسئولین و کارشناسان بانک بسیار حائز اهمیت بود. لذا با رصد نظرات ارزشمند تمامی شرکت کنندگان در مسابقه، نتایج بسیار خوبی به دست آمد که گزارش این نظرسنجی به مسئولین ارشد بانک در مرکز ارسال خواهد شد و یقینا نظر ارزشمند مردم عزیز و فهیم استان در برنامه ها و سیاست های آتی بانک مد نظر و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.     

 

 

 

ساعت : 11:49:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

اهدای 82 اصله نهال مثمر از سوی بانک مسکن به مرکز خیریه جامع توانبخشی و نگهداری معلولان اراک
اقدام خیرخواهانه بانک مسکن
سالروز 82 سالگی بانک مسکن، بهانه ای شد تا مدیریت استان مرکزی با اهدای 82 اصله نهال مثمر به مرکز خیریه در حال احداث شهر اراک، گامی موثر در انجام مسئولیت اجتماعی بانک بردارد.

 

به بهانه روز درختکاری در استان مرکزی صورت گرفت: اهدای 82 نهال مثمر از سوی بانک مسکن استان به مرکز خیریه جامع توانبخشی و نگهداری معلولان اراک

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، همزمان با روز درختکاری، در مراسمی با حضور مسئولین مرکز خیریه جامع توانبخشی اراک  و مسئولین بانک مسکن مدیریت استان مرکزی در منطقه خانه میران شهر اراک، 82 اصله نهال میوه، به تعداد 82 سال قدمت و سابقه خدمات بانک مسکن در امر بانکداری، از سوی مدیر شعب استان مرکزی به این مرکز اهدا شد.

محسن ابدال، مدیر عامل مرکز خیریه توانبخشی شبانه روزی اراک در این مراسم، با تقدیر از این اقدام ارزشمند بانک، از حسن نیت و نیک اندیشی مدیر استان و کارکنان فهیم بانک مسکن تشکر کرد و اظهار داشت: بانک مسکن پیشتر، در جهات مختلف با بهزیستی استان همکاری داشته و با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به معلولین و نیز اهدای سبد های کالا و کمک های مومنانه، موجبات شادی و رضایت افراد و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و هم مسئولین ادارات و مراکز زیر مجموعه بهزیستی استان را فراهم نموده و اقدام امروز بانک نیز حرکتی ارزشمند و ماندگار در راستای حمایت همه جانبه بانک از امور خیریه و اثبات رسالت اجتماعی بانک مسکن به حساب می آید.

مدیر عامل مرکز خیریه توانبخشی شبانه روزی اراک، این مرکز را به عنوان یکی ازبزرگترین مراکز توانبخشی و نگهداری از معلولین در کشور معرفی کرد و اظهار داشت: مرکز خیریه جامع توانبخشی اراک  در زمینی به مساحت 44 هزارو 878 متر مربع در بخش های ساختمان اداری ، کلینیک تخصصی ، آسایشگاه سالمندان، آسایشگاه معلولان، آسایشگاه بیماران روانی، پارک و فضای سبز، سالن ورزشی، انبار و تاسیسات؛ در حدفاصل اراضی روستای خانه میران و روستای ضامنجان در حال احداث می باشد و تهیه زمین آن و اخذ مجوز های قانونی و پیگیری فرآیند ساخت و ساز نیز تماما با همراهی مردم و با کمک خیرین بوده است.

وی افزود: فاز اول این مجموعه به وسعت 5 هزار متر مربع شامل مهمانسرا، ساختمان اداری، اورژانس ، اتاق پزشک و فیزیو تراپی و مرکز نگهداری معلولان (به ظرفیت 200 معلول) پیش بینی شده است که تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال 1400 قابل بهره برداری است و فازهای بعدی طی سالهای آتی احداث و بهره برداری خواهد شد.

احمد علی جعفری مدیر شعب استان مرکزی در این مراسم، با ابراز خرسندی از افتتاح و بهره برداری از فاز اول این مرکز خیریه بزرگ در استان اظهار داشت: خوشبختانه نظر مسئولین و کارکنان بانک مسکن استان در خصوص همدلی و مساعدت با بهزیستی استان و مراکز توانبخشی زیر مجموعه آن بسیار مساعد است و بانک مسکن مفتخر است که در   در سال های گذشته در اجرای طرح های حمایتی و خیرخواهانه در راستای مسئولیت اجتماعی، با افتخار، خدماتی را در این خصوص ارائه داده است.

جعفری افزود: بانک با اعطای تسهیلات مسکن به معرفی شدگان از سوی بهزیستی و هم از سوی کمیته امداد امام خمینی، با مساعدت مالی در جهت ساخت مدرسه در احدی از روستاهای محروم در بخش سربند، با کمک های مالی همکاران به آسیب دیدگان از سیل و زلزله، با اهدای سبدهای کالا، سبدهای میوه، کمک های مومنانه به خانواده های بی بضاعت و با پرداخت بدهی و تسویه تسهیلات تعداد قابل توجهی از بدهکاران تسهیلاتی افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان توسط برخی از کارکنان خیر و غیره؛  تا کنون اقدامات شایسته ای را درجهت مشارکت و همدلی با قشرهای کم درآمد جامعه انجام داده و امیدوار است در کنار دیگر افراد خیر و نیکوکار جامعه، در رفع نیاز افراد مشمول کوشا و سهیم باشد.

جعفری در این مراسم، ضمن بازدید از فاز اول مجموعه؛ با کاشت تعدادی از نهال های اهدائی از سوی بانک، این اقدام فرهنگی بانک را مایه مباهات خود و مجموعه بانک مسکن دانست و برای بیماران و معلولین آن مرکزو هم برای حامیان، خیرین و دست اندرکاران، آرزوی سلامتی، به روزی  و حسن عاقبت نمود.

ساعت : 10:53:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

به بهانه روز مهندس از مهندسین بانک مسکن تجلیل شد
روز مهندس و تقدیر از مهندسین دوایر فنی و ارزیابی و سیستم ها
همزمان با روز مهندس: مدیر استان مرکزی با اهدای لوح سپاس و هدیه، از زحمات مهندسین دوایر فنی و ارزیابی و سیستم ها تقدیر کرد.

 

به بهانه بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، از همکاران دوایر فنی و ارزیابی و سیستم ها در مدیریت شعب استان مرکزی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، در جلسه ای با حضور مسئولین  ارشد مدیریت  در دفتر مدیر شعب استان، احمد علی جعفری مدیر شعب استان در سخنان خود؛ با گرامیداشت روزمهندس؛ مهندسان را افرادی خوش فکر، با اندیشه های خلاق، دستان پرتوان وهمت های بلند دانسته و استفاده از توانمندی ایشان در جهات مختلف پیشبرد اهداف توسعه ی پایدار سازمان را لازم دانست.

جعفری اظهار داشت: خوشبختانه همکاران ما در دوایر فنی و ارزیابی و دایره سیستم ها و نیز همکاران ارزیاب بانک در شعب استان، با برخورداری از ویژگی های برشمرده، با جدیت و پشتکار خود، همراه با  وسعت نظر، تدبیر و تلاش های بی منت، در انجام امور محوله، هموار سربلند بوده و نقش هدایت و راهنمائی و رفع مشکلات موجود در شعب استان را به خوبی ایفا نموده و شایسته تقدیرند.

در این جلسه همچنین هر یک از مهندسین دوایر مزبور، نقطه نظر و پیشنهادات خود را در زمینه بهبود عملکرد در امور اجرائی مدیریت مطرح نمودند.

در پایان جلسه، به پاس زحمات و تلاش کارکنان این دو دایره، با اهدای لوح تقدیر و هدایائی، از ایشان تقدیر شد.

ساعت : 10:34:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

بازدید مسئولین بانک مسکن از پروژه های در حال احداث شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند
بازدید از پروژه
مسئولین مدیریت و شعب بانک مسکن استان مرکزی با همراهی مسئولین شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند، از پروژه های احداثی شرکت بازدید کردند.

 

زمرد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند: با حمایت مالی بانک مسکن واحدهائی ایمن و زیبا ساختیم و با تسهیلات مناسب این بانک، واحدهای احداثی را به متقاضیان واگذار می کنیم.

روابط عمومی بانک مسکن استان مرکزی از بازدید مسئولین مدیریت و شعب استان مرکزی از واحدهای مجتمع مسکونی 72 واحده الوند، احداثی توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند گزارش داد. بنابر این گزارش، جعفری مدیر شعب استان مرکزی، به همراه شمسی سربندی معاون اجرائی مدیریت و جمعی از روسای شعب استان و کارشناسان مدیریت، با حضور در محل مجتمع مسکونی الوند، ضمن بازدید از واحدهای این مجتمع، در جریان شرایط واگذاری واحدها به منظور اطلاع رسانی به متقاضیان و مراجعین به شعب بانک مسکن قرار گرفتند.

در جریان این بازدید، مهندس حمیدرضا زمرد مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند در جمع مسئولین بانک مسکن به ایراد سخن پرداخت و با اظهار خوشوقتی و تشکر از حضور ایشان در محل مجتمع گفت: شرکت سرمایه گذاری مسکن از شرکت های زیرمجموعه و تحت حمایت بانک مسکن بوده، مفتخر است؛ با به کارگیری تکنولوژی نوین ساخت، همه ساله واحدهائی زیبا ، مقاوم و متفاوت با سایر ساخت و سازها و در خور شاءن بانک مسکن احداث و با شرایطی استثنائی به متقاضیان واگذار نماید.

وی در ادامه، با توضیح پیرامون متراژ واحدهای مجتمع مسکونی الوند(از 64 تا 111 متر، با ترکیب یک خوابه، دوخوابه و سه خوابه در یک بلوک)و شرایط پرداخت وجه آن(به صورت مرحله ای و با قابلیت استفاده از تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن) اظهار داشت: واحدهای شرکت در سال های گذشته و امسال، معمولا متقاضیان زیادی داشته و مطلوبیت سازه و نیز شرایط واگذاری آن ها باعث شده، حتی در شرایط رکود مسکن، خریداران، از آن استقبال کنند. لیکن وظیفه ما اطلاع رسانی و تبیین و تشریح شرایط واگذاری به عموم مردم است و قطعا کارکنان بانک مسکن در نقش مشاورین مردم به شایستگی در امر اطلاع رسانی ما را یاریگر خواهند بود.

در ادامه، احمدعلی جعفری مدیر شعب استان مرکزی با تشکر از دعوت مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند و تشکر از پرسنل خدوم شرکت در طراحی و ساخت واحدهای این مجتمع و سایر مجتمع های مسکونی احداثی شرکت اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری الوند به خوبی وظیفه سازندگی خود را در کشور ایفا نموده و همواره در شمار برترین شرکت های ساختمانی مطرح بوده است و به شایستگی از نام شرکت و برند بانک مسکن دفاع کرده است.

وی گفت: واحدهای احداثی شرکت در مقایسه با دیگر شرکت های مسکن ساز به لحاظ طراحی و استفاده از متد روز ساختمان سازی، متفاوت و زیباتر و به لحاظ قیمت و شرایط واگذاری و تسهیلات اعطائی، مناسب و ارزان تر بوده؛ نظر متقاضیان را به خود جلب نموده است.

جعفری مصداق تمجید خود از مقاوم سازی مسکن توسط شرکت را، استحکام و زیبائی و عدم استهلاک واحدهای شرکت در بسیاری از پروژه های احداثی در منطقه  شهرک الهیه اراک دانست که علیرغم گذشت حدود 25 سال از ساخت آن ها، همچنان مقاوم مانده و متقاضیان زیادی برای خرید دارند. وی در پایان، از همکاران خود در شعب استان خواست ضمن نصب تراکت شرایط واگذاری واحدهای شرکت، مردم را از چند و چون آن آگاه نموده و در خصوص واحدها و هم شرایط تسهیلات اعطائی بانک، به متقاضیان مشاوره دهند.

ساعت : 10:28:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

نشست صمیمی مسئولین دو دستگاه: بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
مسئولین سازمان نظام مهندسی، میهمان بانک مسکن استان
قول همکاری فیمابین و تعامل بیش از گذشته بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در نشست مسئولین دو سازمان

 

فرهمند پور رئیس سازمان نظام مهندسی استان مرکزی: رفتار مناسب و تعامل خوب پرسنل بانک مسکن استان با سازمان باعث گردیده: سال ها منابع خود را در این بانک تخصصی سپرده نموده و آن را تقویت کنیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان مرکزی در نشست مسئولین ارشد سازمان نظام مهندسی و بانک مسکن استان مرکزی در دفتر مدیریت شعب استان که به بهانه گرامیداشت روز مهندس و تجلیل از زحمات جامعه مهندسین استان برگزار شد؛ احمد علی جعفری  مدیر شعب استان مرکزی، با تقدیر از همکاری و تعامل سازمان با مدیریت و شعب بانک مسکن، هر دو سازمان را اعضای یک خانواده و با هدفی مشترک در جهت تسهیل در مقاوم سازی، زیبا سازی ، پیشرفت و آبادانی استان معرفی کرد و اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی استان به عنوان مشتری دائمی و برتر بانک، یار و همراه و شریک اقتصادی بانک مسکن به شمار می آید و تلاش ما این است که به پاس اعتماد ایشان به مجموعه بانک مسکن و نیزقدرشناسی از زحمات وخدمات ایشان، دامنه تعامل خود با این مجموعه را توسعه داده و رضایت ایشان را فراهم آوریم.

جعفری در ادامه، به تعدادی از محصولات جدید بانک اشاره نمود و با توجه به مزایای رقابتی و بازدهی مطلوب آن ها، سپرده های ممتازعادی و ویژه، سپرده آتیه طلائی3، سپرده مانا و شرایط ویژه صدور ضمانتنامه بانکی را مناسب برای سرمایه گذاری جامعه مهندسین سازمان معرفی کرد.

مهندس حسن فرهمندپوررئیس سازمان نظام مهندسی استان نیز در این نشست، ضمن تشکر از دعوت بانک مسکن و اظهار خرسندی از تعامل چندساله با این بانک تخصصی، مراتب رضایت خود و همکارانش را از شعب و کارکنان بانک و عملکرد ایشان ابراز نموده گفت: سازمان در سالهای گذشته چندین بار مصمم شد، مراودات بانکی خود را در بانک های مختلف تجربه کند، لیکن حسن رفتار و شفافیت عملکرد بانک مسکن باعث گردید، سازمان همچنان عمده فعالیت های مالی خود را در بانک تخصصی مسکن متمرکز نموده و از این بابت رضایت کامل داریم.

فرهمندپورهمچنین از تلاش بانک مسکن بر تقویت تعامل با شرکت ها و سازمان های فعال در حوزه مسکن و ساختمان و نیز تلاش مجدانه ایشان بر به روزرسانی، نوآوری و پویایی خدمات و محصولات در جهت پیشبرد اهداف توسعه ی پایدار و جلب اعتماد ایشان تقدیر نمود.

شایان ذکر است در پایان این نشست و به رسم سنوات گذشته، از مسئولین ارشد سازمان نظام مهندسی استان به پاس خدمات فراوان و بی منت خود در عرصه مهندسی با اهدای لوح سپاس و هدایائی تقدیر شد.

ساعت : 10:22:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

نشست صمیمی مدیر امور مدیریت های غرب کشور با مسئولین مدیریت و شعب بانک مسکن استان مرکزی
سفر یکروزه مدیر امور مدیریت های غرب کشور به استان مرکزی
در نشست صمیمی مدیر امور مدیریت های غرب کشور با مسئولین بانک مسکن استان مرکزی، از عملکرد بهینه استان در تحقق اهداف بانک مسکن تقدیر شد.

 

مدیر امور مدیریت های غرب کشور: وفاق و همدلی کارکنان صف و ستاد در مدیریت استان مرکزی موجب شد؛ استان، در همه شاخص های عملکردی، درخشان ظاهر شود.

مرتضی صالحی: با مشاهده یکدلی، یکرنگی و انگیزه بالای کارکنان استان مرکزی در تحقق اهداف مورد انتظار بانک، خستگی سفر به استان از تنم بیرون رفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، به دنبال سفر یکروزه مرتضی صالحی، مدیر امور شعب منطقه غرب کشور و هیات همراه به استان مرکزی، بازدید ایشان از شعب استان و نشست صمیمانه وی با مسئولین ارشد مدیریت و شعب استان در سالن اجتماعات مدیریت؛ صالحی در سخنانی، استان مرکزی را از قطب های مهم صنعتی کشور دانست که توانسته است بسیاری از مشکلات صنعتی و اقتصادی کشور را خصوصا در شرایط تحریم های ظالمانه علیه کشورمرتفع نماید.

وی همچنین این استان را سرزمین مفاخر و علمای بزرگی چون؛ حضرت امام خمینی(ره)، میرزاتقی خان امیرکبیر، قائم مقام فراهانی، پروفسور محمود حسابی، دکتر محمد غریب و غیره خوانده، گفت: طی سالیان نه چندان دور، افراد برجسته ای از آسمان این استان به جهان بشریت روشنی بخشیده و افتخار آفرین بودند و همین امر سطح توقع ما را از استان بالا برده و انتظار این است که کارکنان بانک مسکن استان مرکزی نیز همچون آوازه علما و بزرگان خود، خوش درخشیده و در جهت رشد و تعالی بانک منشاء اثر باشند.

صالحی افزود: خوشبختانه استان به پاس برخورداری از پرسنل فهیم، توانا و دلسوز خود، انتظارها را برآورده کرد و در تمام ادوار ارزیابی عملکرد، کارنامه ای قابل قبول بر جای گذاشت و با احراز رتبه نخست در بین مدیریت های کشور، سربلند و موفق ظاهر شد.

صالحی در ادامه، با سئوال از تعدادی از روسای شعب موفق استان درباره علت موفقیت ایشان در کسب عناوین برتر کشوری در ادوار مختلف ارزیابی عملکرد، خاصه در شاخص های وصول مطالبات و کاهش npl مدیریت، صدور ضمانتنامه، کاهش بهای تمام شده منابع و خدمات و افزایش سودآوری بانک در استان، از برنامه ها و راهکارهای عملیاتی ایشان در نیل به این موفقیت ها جویا شد که روسای شعب به پرسش های وی پاسخ گفتند.

مدیر امور مدیریت های غرب کشور، نظرات، پیشنهادهای مطروحه از سوی روسای شعب استان را بسیار منطقی و به جا خوانده، اظهار داشت: یقینا تمام موارد مطروحه که حاصل نظرسنجی یک مدیریت برتر بانک از کارکنان موفق و از مشتریان وفادار است را جمع بندی و به سمع مدیر عامل محترم بانک خواهم رساند.

صالحی، آگاهی پرسنل بانک از بخشنامه ها و دستورالعمل ها، از ابزار ها و محصولات، از خواسته و انتظار مشتریان و مخاطبین، از نقاط قوت و ضعف عملکرد خود و رقبا و از توانائی پرسنل و متعاقبا به کارگیری و ارتقاء پرسنل بر مبنای عملکرد و شایسته سالاری ایشان را گام نخست موفقیت بانک دانسته و از مدیر استان و روسای شعب خواستند، این گام مهم را با دقت و تامل بردارند تا در ادامه، تداوم موفقیت ها را در استان شاهد باشیم.

در ادامه مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در سخنانی، با تقدیر از عملکرد استان در بخش های مختلف و تجلیل از عملکرد مدیر و معاونین مدیریت، مسئولین شعب و دوایر و کلیه کارکنان صف و ستاد اظهار داشت: باید تجربه موفق استان مرکزی و  عملکرد خوب ایشان در شرایط سخت تحریم ها و نیز مشکلات ناشی از بیماری کرونا در اختیار سایر استان ها قرار گیرد.

احمدی با ابلاغ پیام تبریک مدیر عامل محترم بانک به مدیریت و کارکنان استان مرکزی، به نقل از دکتر شایان، سه عامل مهم را در موفقیت سازمان موثر خوانده گفت: انتخاب صحیح و انتصاب شایسته در امور پرسنلی در تمام سطوح، تسلط بر بخشنامه ها و دستورالعمل ها و برخورداری از دانش و اطلاعات شغلی و قدرت پاسخگوئی و بالاخره؛ تفویض اختیار به زیرمجموعه همراه با نظارت صحیح و مستمر بر امور؛ معنی کامل بهره وری است و تجربه نشان داده است؛ مدیریت های موفق در سنوات گذشته، این مهم را به شایستگی در امور خود به کار برده اند.   

احمد علی جعفری مدیر شعب استان نیز در این جلسه، ضمن خیر مقدم به میهمانان و تقدیر از عنایات مدیر عامل محترم، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک به اقدامات صورت گرفته در مدیریت های سراسر کشور و تجلیل از قدرشناسی ایشان؛ گزارشی از عملکرد مدیریت استان در شاخص های مختلف ارائه داد و نقاط قوت و ضعف عملکردی در استان را برشمرد. جعفری تصریح کرد: تلاش من و همکارانم در استان، دستیابی به نمره و رتبه در عملکرد نه، بلکه در وهله نخست، ارائه خدمات مطلوب و شفاف به مردم و کسب رضایت ایشان است و امیدواریم به این مهم نائل آمده باشیم.

 وی افزود: در بخش پرسنلی، نکته قابل ذکر در استان مرکزی، برخورداری از کارکنان با انگیزه، قابل اعتماد و پر تلاش است که در موفقیت شعب استان موثر بوده، همواره یار و همراه مدیریت بوده اند و بدون حاشیه، در کار بانک و امر مشتری مداری تلاش دارند. جعفری اظهار داشت در سال آینده نیز تلاش خواهیم کرد با استفاده از خرد جمعی و تشریک مساعی، در یک فضای کاملا دوستانه، مشکلات موجود را مرتفع نمائیم و در این بین به تجربه موفق سایر مدیریت ها و نظر مشورتی و رهنمودهای مدیران ارشد بانک نیاز مبرم داریم.

در این جلسه همچنین، حسن مشکانی رئیس شعبه مرکزی اراک به نمایندگی از طرف روسای شعب استان، به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و مشکلات در خصوص امور اجرائی بانک اشاره نمود و پیشنهاداتی پیرامون امکان تغییر و اصلاح بهینه دستورالعمل ها و بخشنامه های ساری بانک ارائه داد که مورد توجه مدیر امور شعب غرب کشور قرار گرفت.

شایان ذکر است، در بخش پایانی جلسه، از حسن مشکانی و محمد صادق قمری، روسای شعب مرکزی اراک و مرکزی خمین که از سوی موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در ردیف روسای شعب موفق شبکه بانکی و در شمار پانزده رئیس شعبه برتر بانک مسکن کشور قرار گرفته  بودند تجلیل شد و هدایا و لوح تقدیر تقدیمی از سوی موسسه به ایشان اعطاء شد.  

 

ساعت : 10:11:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

مسئولین بانک مسکن استان مرکزی به منظور هم اندیشی و هماهنگی امور در روزهای پایانی سال، گرد هم آمدند.
سمینار هم اندیشی مسئولین مدیریت و شعب استان
سمینار هم اندیشی مسئولین مدیریت و شعب استان با حضور مدیر و معاونین مدیریت، روسای شعب و روسای و معاونین دوایر ستاد مدیریت در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد

 

در  سمینار هم اندیشی مسئولین مدیریت و شعب استان مرکزی عنوان شد:

احمدعلی جعفری مدیر شعب استان: تا رسیدن به سومین افتخار آفرینی فقط چند گام فاصله داریم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی در سمینار هم اندیشی مسئولین مدیریت و شعب استان که با حضور مدیر و معاونین مدیریت، روسای شعب و روسای و معاونین دوایر ستاد مدیریت در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد؛ احمد علی جعفری در سخنان خود با تجلیل از عملکرد شعب استان در ماه های گذشته و تحقق اهداف مدیریت در بخش های مختلف عملکردی؛ به بیان اهم سخنان مطرح شده از سوی اولیای بانک در همایش اخیر مدیران ارشد در تهران پرداخت و با ابلاغ پیام مدیر عامل محترم بانک به همکاران؛ به تاکید ایشان بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع و لزوم اخلاق مداری در انجام امور مردم، توجه به سود آوری شعب و درآمدهای کارمزد محور مدیریت ها، توجه به جذب سپرده های کم هزینه و تلاش در کاهش قیمت تمام شده منابع و جدیت همکاران در پیگیری مطالبات بانک اشارت نموده اظهار داشت: یقینا دغدغه مدیران ارشد بانک  تحقق اهداف در تمامی شاخص هاست و انتظار این است که همکاران بانک در سراسر کشور، به توصیه این عزیزان عنایت داشته و با جدیت، همدلی و تشریک مساعی؛ اهداف مورد انتظار  این بانک پرافتخار را در مسیر توسعه و تعالی محقق نمایند.

وی در ادامه با تحلیل عملکرد 10 ماهه مدیریت در سال جاری، عملکرد شعب در برخی شاخص ها نظیر: جذب منابع، وصول مطالبات و صدور ضمانتنامه را بسیار تحسین برانگیز خوانده گفت: عنایت ویژه مسئولین شعب مزبور به ارتقای شاخص های عملکردی، به احراز رتبه های برتر مدیریت در شاخص هائی چون وصول مطالبات، صدور ضمانتنامه و کاهش قیمت تمام شده منابع در کشور انجامید و پیش بینی می شود در ادامه و تا پایان سال جاری، عزم جدی ایشان منجر به توفیقات مدیریت در سایر بخش های عملکردی نیز بشود، که این مهم دور از دسترس و انتظار نمی باشد.

جعفری اظهار داشت: انتظار این است که دیگر روسای شعب استان که تاکنون توفیق چندانی در تحقق اهداف شعبه نداشته اند، ناامید نبوده و از همین جا با مشورت با روسای شعب موفق و بکارگیری تجربه ایشان، برنامه ای جدید برای ادامه روند عملکرد شعبه خود تدوین نموده، با بسیج نیروهای خود، از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را در بهبود عملکرد شعبه ببرند.

مدیر شعب استان مرکزی به نقل از سخنان دکتر شایان، مدیر عامل گرامی بانک اذعان داشت: مبنای ارتقای شغل و انتصاب همکاران در هر رده سازمان، کارنامه محوری است و سوای شخصیت و سابقه کار همکاران، این عملکرد افراد است که ملاک قرار می گیرد و قطعا رده های بالای سمت های سازمانی در شعب و مدیریت ها متعلق به افراد توانمندی است که تدبیر،توانمندی و دانش شغلی خود را  فی الحال در جهت رشد و ارتقا و تحقق اهداف بانک به کار گرفته و در بحران ها و چالش ها، موفق ظاهر شوند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: موفقیت مدیریت استان مرکزی در تمام سیزده دوره ارزیابی عملکرد و احراز دو عنوان پیاپی اولی در بین مدیریت های کشور قابل تحسین و ستایش است و تداوم موفقیت، به همت شما همکاران ساعی در شعب و در دوایر ستاد مدیریت بستگی دارد و بنده نیز شخصا در معیت معاونین مدیریت، ازحمایت و همراهی شعب در تمامی شاخص ها دریغ نخواهیم کرد.  

محمدرضا شمسی سربندی معاون مدیریت استان نیز در این سمینار، با اشاره به شرایط خاص حاکم بر جامعه، خاصه در مشکلات ناشی از بیماری کرونا، همکاران را به صبر و آرامش در خدمت دهی به مشتریان دعوت کرد. وی گفت: اگر چه تحقق اهداف بانک برای ما اهمیت زیادی دارد، لیکن تحقق اهداف، زمانی شیرین است که مردم را به عنوان صاحبان اصلی سپرده ها و شرکای اقتصادی بانک راضی نگه داشته و آنها را در موفقیت های بانک سهیم بدانیم.

شمسی در ادامه به نقش مهم بانکداران شعب در مشتری مداری و پاسخگوئی به ارباب رجوع اشاره نموده اظهار داشت: بانکداران در خط مقدم عرضه خدمات بانک قرار دارند و  نقش آنها در توفیق عملکرد شعب بسیار حساس بوده، شایسته است با فراگیری دانش و اطلاعات شغلی، در نقش مشاور و راهنما، خدمات و محصولات بانک را به مشتریان بانک معرفی کنند.

وی در تحلیل شاخص های عملکردی مدیریت گفت: مدیریت، در تجهیز منابع خصوصا در جذب منابع ممتاز جای کار دارد، شایسته است مزایای رقابتی این حساب و بازدهی منحصر به فرد آن نسبت به سپرده های مدت دار و اوراق گواهی سپرده برای مراجعین تشریح شود و در تبلیغات مد نظر قرار گیرد.  در خدمات بانکداری الکترونیک نیز، انتظار تلاش  مضاعف همکاران، خصوصا در بازاریابی pos های فروشگاهی داریم و لازم است با تخصیص دستگاه های کارتخوان به مشتریان هدف، هم در تجهیز منابع کم هزینه و هم در خدمات بانکداری الکترونیک موفق تر ظاهر شویم.

مجید کشاورز نژاد، دیگر معاون مدیریت نیز در این سمینار، احراز جایگاه سبز و درخشان مدیریت استان مرکزی در ادوار مختلف ارزیابی عملکرد را ماحصل توانائی همکاران مدیریت و صرف فعل خواستن از سوی آنان در رده های مختلف سازمان در شعب و ستاد مدیریت دانست و اظهار داشت: انگیزه کارکنان استان در نیل به موفقیتی دیگر، اینبار در چهاردهمین دوره ارزیابی عملکرد بسیار بالاست و من اطمینان دارم؛ ماحصل این روحیه و شور و اشتیاق، در توفیق شعب و نیز در همدلی و هم افزائی کارکنان و هم مشتریان موثر خواهد بود.

کشاورز نژاد نیز در تایید سخنان مدیر و معاون اجرائی مدیریت، سعه صدر کارکنان مدیریت در مواجهه با مشتریان و مراجعین خصوصا در شرایط سخت تحریم ها و نیز به جهت تاثیر گذاری ویروس و بیماری کرونا بر اقتصاد و روحیه خانواده ها را مهمترین وظیفه کارکنان در روزهای پیش رو خواند و از همکاران خود خواست در این شرایط خاص؛ در گفتار و نیز در رفتار خود با مردم، آرامش، متانت و حسن برخورد را که شایسته کارکنان بانک مسکن بوده و می باشد مد نظر قرار دهند.

در ادامه سمینار، فرخی رئیس دفتر حراست مدیریت و سپس به ترتیب؛ نمایندگان روسای شعب و روسای دوایر ستاد مدیریت در پنل های جداگانه، به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و مشکلات موجود پرداخته، راهکارهای پیشنهادی خود در بهبود عملکرد شعب و مدیریت را به سمع مدیر و معاونین استان رساندند.

ساعت : 09:39:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

مسئولین بانک مسکن استان مرکزی به منظور هم اندیشی و هماهنگی امور در روزهای پایانی سال، گرد هم آمدند.
سمینار هم اندیشی مسئولین مدیریت و شعب استان
سمینار هم اندیشی مسئولین مدیریت و شعب استان با حضور مدیر و معاونین مدیریت، روسای شعب و روسای و معاونین دوایر ستاد مدیریت در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد

 

در  سمینار هم اندیشی مسئولین مدیریت و شعب استان مرکزی عنوان شد:

احمدعلی جعفری مدیر شعب استان: تا رسیدن به سومین افتخار آفرینی فقط چند گام فاصله داریم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی در سمینار هم اندیشی مسئولین مدیریت و شعب استان که با حضور مدیر و معاونین مدیریت، روسای شعب و روسای و معاونین دوایر ستاد مدیریت در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد؛ احمد علی جعفری در سخنان خود با تجلیل از عملکرد شعب استان در ماه های گذشته و تحقق اهداف مدیریت در بخش های مختلف عملکردی؛ به بیان اهم سخنان مطرح شده از سوی اولیای بانک در همایش اخیر مدیران ارشد در تهران پرداخت و با ابلاغ پیام مدیر عامل محترم بانک به همکاران؛ به تاکید ایشان بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع و لزوم اخلاق مداری در انجام امور مردم، توجه به سود آوری شعب و درآمدهای کارمزد محور مدیریت ها، توجه به جذب سپرده های کم هزینه و تلاش در کاهش قیمت تمام شده منابع و جدیت همکاران در پیگیری مطالبات بانک اشارت نموده اظهار داشت: یقینا دغدغه مدیران ارشد بانک  تحقق اهداف در تمامی شاخص هاست و انتظار این است که همکاران بانک در سراسر کشور، به توصیه این عزیزان عنایت داشته و با جدیت، همدلی و تشریک مساعی؛ اهداف مورد انتظار  این بانک پرافتخار را در مسیر توسعه و تعالی محقق نمایند.

وی در ادامه با تحلیل عملکرد 10 ماهه مدیریت در سال جاری، عملکرد شعب در برخی شاخص ها نظیر: جذب منابع، وصول مطالبات و صدور ضمانتنامه را بسیار تحسین برانگیز خوانده گفت: عنایت ویژه مسئولین شعب مزبور به ارتقای شاخص های عملکردی، به احراز رتبه های برتر مدیریت در شاخص هائی چون وصول مطالبات، صدور ضمانتنامه و کاهش قیمت تمام شده منابع در کشور انجامید و پیش بینی می شود در ادامه و تا پایان سال جاری، عزم جدی ایشان منجر به توفیقات مدیریت در سایر بخش های عملکردی نیز بشود، که این مهم دور از دسترس و انتظار نمی باشد.

جعفری اظهار داشت: انتظار این است که دیگر روسای شعب استان که تاکنون توفیق چندانی در تحقق اهداف شعبه نداشته اند، ناامید نبوده و از همین جا با مشورت با روسای شعب موفق و بکارگیری تجربه ایشان، برنامه ای جدید برای ادامه روند عملکرد شعبه خود تدوین نموده، با بسیج نیروهای خود، از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را در بهبود عملکرد شعبه ببرند.

مدیر شعب استان مرکزی به نقل از سخنان دکتر شایان، مدیر عامل گرامی بانک اذعان داشت: مبنای ارتقای شغل و انتصاب همکاران در هر رده سازمان، کارنامه محوری است و سوای شخصیت و سابقه کار همکاران، این عملکرد افراد است که ملاک قرار می گیرد و قطعا رده های بالای سمت های سازمانی در شعب و مدیریت ها متعلق به افراد توانمندی است که تدبیر،توانمندی و دانش شغلی خود را  فی الحال در جهت رشد و ارتقا و تحقق اهداف بانک به کار گرفته و در بحران ها و چالش ها، موفق ظاهر شوند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: موفقیت مدیریت استان مرکزی در تمام سیزده دوره ارزیابی عملکرد و احراز دو عنوان پیاپی اولی در بین مدیریت های کشور قابل تحسین و ستایش است و تداوم موفقیت، به همت شما همکاران ساعی در شعب و در دوایر ستاد مدیریت بستگی دارد و بنده نیز شخصا در معیت معاونین مدیریت، ازحمایت و همراهی شعب در تمامی شاخص ها دریغ نخواهیم کرد.  

محمدرضا شمسی سربندی معاون مدیریت استان نیز در این سمینار، با اشاره به شرایط خاص حاکم بر جامعه، خاصه در مشکلات ناشی از بیماری کرونا، همکاران را به صبر و آرامش در خدمت دهی به مشتریان دعوت کرد. وی گفت: اگر چه تحقق اهداف بانک برای ما اهمیت زیادی دارد، لیکن تحقق اهداف، زمانی شیرین است که مردم را به عنوان صاحبان اصلی سپرده ها و شرکای اقتصادی بانک راضی نگه داشته و آنها را در موفقیت های بانک سهیم بدانیم.

شمسی در ادامه به نقش مهم بانکداران شعب در مشتری مداری و پاسخگوئی به ارباب رجوع اشاره نموده اظهار داشت: بانکداران در خط مقدم عرضه خدمات بانک قرار دارند و  نقش آنها در توفیق عملکرد شعب بسیار حساس بوده، شایسته است با فراگیری دانش و اطلاعات شغلی، در نقش مشاور و راهنما، خدمات و محصولات بانک را به مشتریان بانک معرفی کنند.

وی در تحلیل شاخص های عملکردی مدیریت گفت: مدیریت، در تجهیز منابع خصوصا در جذب منابع ممتاز جای کار دارد، شایسته است مزایای رقابتی این حساب و بازدهی منحصر به فرد آن نسبت به سپرده های مدت دار و اوراق گواهی سپرده برای مراجعین تشریح شود و در تبلیغات مد نظر قرار گیرد.  در خدمات بانکداری الکترونیک نیز، انتظار تلاش  مضاعف همکاران، خصوصا در بازاریابی pos های فروشگاهی داریم و لازم است با تخصیص دستگاه های کارتخوان به مشتریان هدف، هم در تجهیز منابع کم هزینه و هم در خدمات بانکداری الکترونیک موفق تر ظاهر شویم.

مجید کشاورز نژاد، دیگر معاون مدیریت نیز در این سمینار، احراز جایگاه سبز و درخشان مدیریت استان مرکزی در ادوار مختلف ارزیابی عملکرد را ماحصل توانائی همکاران مدیریت و صرف فعل خواستن از سوی آنان در رده های مختلف سازمان در شعب و ستاد مدیریت دانست و اظهار داشت: انگیزه کارکنان استان در نیل به موفقیتی دیگر، اینبار در چهاردهمین دوره ارزیابی عملکرد بسیار بالاست و من اطمینان دارم؛ ماحصل این روحیه و شور و اشتیاق، در توفیق شعب و نیز در همدلی و هم افزائی کارکنان و هم مشتریان موثر خواهد بود.

کشاورز نژاد نیز در تایید سخنان مدیر و معاون اجرائی مدیریت، سعه صدر کارکنان مدیریت در مواجهه با مشتریان و مراجعین خصوصا در شرایط سخت تحریم ها و نیز به جهت تاثیر گذاری ویروس و بیماری کرونا بر اقتصاد و روحیه خانواده ها را مهمترین وظیفه کارکنان در روزهای پیش رو خواند و از همکاران خود خواست در این شرایط خاص؛ در گفتار و نیز در رفتار خود با مردم، آرامش، متانت و حسن برخورد را که شایسته کارکنان بانک مسکن بوده و می باشد مد نظر قرار دهند.

در ادامه سمینار، فرخی رئیس دفتر حراست مدیریت و سپس به ترتیب؛ نمایندگان روسای شعب و روسای دوایر ستاد مدیریت در پنل های جداگانه، به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و مشکلات موجود پرداخته، راهکارهای پیشنهادی خود در بهبود عملکرد شعب و مدیریت را به سمع مدیر و معاونین استان رساندند.

ساعت : 09:39:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

نشست خبری مدیر استان مرکزی با منتخب خبرنگاران استان
نشست با خبرنگاران
در آستانه 82 مین سالروز تاسیس بانک مسکن، مدیر شعب استان مرکزی در جمع خبرنگاران، خدمات و محصولات بانک را تشریح کرد.

 

 مدیر شعب استان مرکزی در جمع خبرنگاران، خدمات و محصولات جدید بانک را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، در نشست مدیر شعب استان با منتخب خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها که در دفتر مدیر استان برگزار شد؛ احمد علی جعفری مدیر شعب استان، با ارائه آماری از عملکرد 10 ماهه بانک مسکن استان مرکزی؛ خدمات و محصولات جدید بانک را به سمع خبرنگاران رساند.

جعفری در این نشست، با مطلوب خواندن عملکرد بانک مسکن استان در تمامی شاخص های عملکردی و تحقق اهداف مورد انتظار بانک در اغلب شاخص ها گفت: بانک مسکن در بخش جذب منابع با 20751 میلیارد ریال، در اعطای تسهیلات با 36575 میلیارد ریال و در وصول مطالبات با 676/0 میلیارد ریال شرایط نسبتا خوبی دارد. وی اظهار داشت: 82 سال خدمت در صنعت بانکداری، خاصه در بخش ساختمان و مسکن و به دور از حاشیه و جهت گیری خاص، با تمرکز بر هدف اصلی بانک که همانا تامین مالی مسکن اقشار مختلف جامعه، به ویژه دهک های میان درآمد و کم درآمد کشور بوده است، باعث افتخار ماست و بانک و کارکنان آن مفتخرند که همچنان در این مسیر به عنوان بانکی دولتی در کنار مردم خواهند بود؛ بدان امید که مشکل مسکن هموطنان عزیز مرتفع شده و گامی استوار در جهت توسعه و آبادانی ایزان عزیز برداشته شود.

جعفری افزود: در بخش تجهیز منابع و به جهت تسریع در روند تامین مالی مسکن در کشور، از سرمایه گذاری افراد حقیقی و حقوقی، به ویژه فعالان بخش مسکن استقبال می کنیم و انتظار داریم بدهکاران تسهیلاتی نیز با واریز به موقع اقساط معوق خود در این بین ما را یاری دهند.

وی در ادامه، از طرح مهر اندیش به عنوان فرصتی بسیار مناسب برای بدهکاران مزبور نام برده گفت: بنابر این طرح، جرایم دیرکرد اقساط، مشمول بخشودگی شده و شرایط ویژه ای برای بازپرداخت بدهی تسهیلاتی افراد فراهم آمده است. جعفری همچنین حساب ممتاز بانک مسکن با قابلیت بازدهی منحصر به فرد و نیز حساب های پس انداز مسکن و آتیه طلائی 3 را در انحصار بانک مسکن و دارای شرایط بهره وری مناسب و نوعی پس انداز هوشمندانه دانست و اظهار داشت: هر طور محاسبه کنید: سرمایه گذاری در بانک مسکن، چه به لحاظ معنوی و مشارکت دادن سرمایه های خرد و کلان در طرح های اقتصادی دولت و هم به لحاظ سودآوری و یا برخورداری از تسهیلات مناسب، به نفع مشتریان این بانک خواهد بود و بانک، این مهم را طی سالیان گذشته به شایستگی به اثبات رسانده است.

در ادامه، هر یک از خبرنگاران، پیرامون طرح اقدام ملی، طرح اعطای تسهیلات در مناطق بافت فرسوده و نیز در خصوص سپرده رها سئوالاتی مطرح نمودند که مدیر استان و کارشناسان مدیریت، به آن پاسخ گفتند.    

ساعت : 09:29:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر
گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س)
همزمان با ولات حضرت زهرا(س) و روز زن، مدیر استان مرکزی از بانوان همکار خود در استان تقدیر کرد.

 

مراسم گرامیداشت سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) و تجلیل از بانوان شاغل در مدیریت و شعب استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی در این مراسم که با حضور مسئولین ارشد مدیریت و جمعی از بانوان همکار در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد، حجت الاسلام بابائی امام جماعت مدیریت با اشاره به جایگاه و قداست ویژه حضرت زهرا(س) گفت: زن در قرآن کوثر نامیده شده و آن، مصداق اقیانوسی از خیر و برکت است که دامن پرمهرش به عنوان مادر، سرچشمه برکات است و زمزمه مادر در گوش فرزند، زمزمه ی الهی است.

وی افزود: قرآن کریم، پیامبر اسلام(ص) را الگوی همه انسان ها قرار داده، اما حضرت فاطمه(س)، مسئولیت ویژه ای در نظام آفرینش دارد. ایشان الگوئی کامل و اسوه ای از جنس پیامبر(ص) برای زنان جهان بوده، نسخه ی وجودی حضرت محمد(ص) است و رسالتی که نبی خدا بر عهده داشتند را به کمال رسانید.

حجت الاسلام بابائی اظهار داشت: همه زنان باید به نقش موثر خود واقف باشند زیرا جایگاه و کرامت انسانی آن ها به عنوان یک زن، مادر و نیز رسالت اجتماعی آنها بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در مسئولیت های تربیتی و اجتماعی خانواده ایفا می کند. وی تصریح کرد: عزت یک زن مسلمان به شرافت و کرامت او وابسته است و هرچه کرامت زنان در جامعه بیشتر شود ارزش آنان نیز بیشتر خواهد شد.

احمد علی جعفری مدیر شعب استان مرکزی، ضمن تبریک ایام به بانوان حاضر در جلسه، به نقش و جایگاه والای زنان در خانواده و جامعه و به اسوه و الگو بودن سیره وشخصیت ام ابیها در تمام زمینه های زندگی اشاره و تاکید داشت. وی اظهار داشت: سلامتی خانواده نیازمند مدیریت و رفتار سالم زن در خانواده است و یک مادر و همسر خوب، می تواند مسیر شادابی و تندرستی را در خانواده مدیریت کند که این امر علاوه بر اثرات موثر آن در خانواده، جامعه و محیط کاری را نیز در بر می گیرد.

جعفری افزود: انصافا مسئولیت پذیری و دقت بانوان همکار در مجموعه شعب و دوایر ستاد مدیریت بسیار بالاست و همکاران زن پا به پای مردان در مسیر موفقیت مدیریت گام برمی دارند و در تمام مسئولیت های محوله منشاء اثر و موفق بوده اند.

وی گفت: تعهد و تخصص همکاران زن در مجموعه بانک مسکن در ارتقای جایگاه سازمانی بیش از پیش مد نظر خواهد بود تا از توان آن ها به عنوان فرصتی در جهت تحقق اهداف بانک استفاده شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، با اهدای لوح تبریک و شاخه های گل، از همکاران زن مدیریت، تقدیر شد.

 

ساعت : 09:22:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

مجید کشاورز نژاد به عنوان معاون مدیریت استان مرکزی انتخاب شد
انتصاب معاون مدیریت
مجید کشاورزنژاد حکم انتصاب خود به عنوان معاون مدیریت شعب استان مرکزی را دریافت کرد.

مجید کشاورز نژاد به سمت معاون مدیریت استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، در مراسمی با حضور مسئولین بانک مسکن استان در سالن اجتماعات مدیریت، حکم انتصاب مجید کشاورز نژاد به عنوان معاون مدیریت به وی اعطاء شد

احمد علی جعفری مدیر شعب استان مرکزی در این مراسم، کشاورز نژاد را فردی مسئولیت پذیر، با دانش و تجربه بالا و با سالها سوابق درخشان کاری در مدیریت استان همدان معرفی کرده، گفت: مدیریت استان مرکزی با عملکردی مثبت طی تمامی ادوار ارزیابی عملکرد مدیریت ها جایگاهی سبز و در دو سال اخیر، عنوان نخست عملکرد را بین مدیریت های سراسر کشور احراز نموده است. وی افزود، استان از ظرفیت های مناسب و پتانسیل کافی جهت تعامل با مشتریان هدف برخوردار بوده و نیز کارکنانی قابل، شایسته و با انگیزه در اختیار دارد که عمده دغدغه ایشان، تحقق صد در صدی اهداف مدیریت و اهداف عالیه بانک است.

جعفری افزود: جای بسی افتخار است که با نظر مدیران عالیرتبه بانک، احد همکاران با سابقه و با تدبیر بانک هم اینک در تصدی معاونت مدیریت استان منصوب می شود و من یقین داشته و امیدوارم که با تجربه وی و تشریک مساعی ایشان با دیگر کارکنان ارزشمند مدیریت، شرایط مطلوبتری در عملکرد استان رقم خواهد خورد.

در ادامه، مجید کشاورز نژاد معاون مدیریت استان، ضمن ابراز خرسندی از فرصت ایجاد شده در طول خدمت وی در استان مرکزی، با معرفی خود و سوابق اجرائی اش در مدیریت استان همدان گفت: باعث افتخار است که فصل جدیدی از خدمت خود را در استان مرکزی تجربه خواهم کرد و امیدوارم بتوانم تجربه کاری ام را به شایستگی در این استان به کار گرفته و در تحقق اهداف بانک موثر و موفق باشم.

وی افزود: یقینا در ادامه، به لطف و یاری مدیریت محترم و کارکنان مجرب و توانمند استان در نیل به این مقصود، نیاز مبرم داشته، اطمینان دارم با مشورت، کارتیمی و خرد جمعی، موفقیت، دور از دسترس و انتظار نخواهد بود.

ساعت : 09:08:00
تاريخ : 1348/10/11

نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

400 بسته مومنانه اهدائی کارکنان بانک مسکن به معلولین بهزیستی در طرح یلدای مومنانه
کمک مومنانه کارکنان بانک مسکن به آسایشگاه معلولین بهزیستی
در آستانه 82 مین سالروز تاسیس بانک مسکن، کارکنان بانک مسکن مدیریت شعب استان مرکزی در اقدامی خیرخواهانه 400 سبد میوه(هرسبد به ارزش تقریب 1.000.000 ریال) تهیه و تدارک دیده و با حضور در اداره بهزیستی شهر اراک، به آسایشگاه معلولین این شهر اهدا کردند.

 

 400 سبد میوه، کمک مومنانه کارکنان بانک مسکن استان مرکزی به آسایشگاه معلولین تحت حمایت بهزیستی

در آستانه 82 مین سالروز تاسیس بانک مسکن، کارکنان بانک مسکن مدیریت شعب استان مرکزی در اقدامی خیرخواهانه 400 سبد میوه(هرسبد به ارزش تقریب 1.000.000 ریال) تهیه و تدارک دیده و با حضور در اداره بهزیستی شهر اراک، به آسایشگاه معلولین این شهر اهدا کردند.

احمد علی جعفری مدیر شعب استان مرکزی که به همراه تعدادی از همکاران خود در اداره بهزیستی شهر اراک حضور یافته بود، در نشستی با مسئولین بهزیستی، با ایراد سخنانی، بانک مسکن را بانکی مردمی و رسالت این بانک را تامین مالی مسکن اقشار کم درآمد و میان درآمد جامعه عنوان کرد و با ارائه آماری از تسهیلات اعطائی این بانک در بخش مسکن، خاصه در تامین مالی مسکن معرفی شدگان از نهادهائی چون کمیته امداد، بهزیستی و تسهیلات خود اشتغالی و رفع احتیاجات ضروری ایشان در سطح استان گفت: از مزایای بانک مسکن برخورداری از کارکنانی مجرب و متعهد در سازمان است که ضمن مشاوره دهی به مراجعین در امر مسکن و تسهیلات مربوطه، بارها در اقداماتی خیرخواهانه و مومنانه، به صورت خودجوش، اقساط معوق تعدادی از مشتریان بدهکار و نیازمند را جمع آوری و تسویه نموده و یا اقدام به تهیه سبد کالا، سبد غذا و میوه و اعطای آن به نیازمندان از خانواده بهزیستی و کمیته امداد کرده اند و این را مایه مباهات می دانند.

مشایخی رئیس بهزیستی شهرستان اراک در این جلسه، با تقدیر از حضور مدیر و کارکنان بانک مسکن در محل بهزیستی و کمک مومنانه پرسنل بانک مسکن استان؛ رویکرد بهزیستی استان را تحقق شعار شفافیت، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی مدد جویان و معلولین دانست و گفت: خوشبختانه تحقق این شعار با همت مسئولین بهزیستی، حمایت مسئولین دستگاه های اجرائی استان و مشارکت مردمی مردم فهیم استان دور از انتظار نخواهد بود.

مشایخی افزود: طرح ایران همدل در استان مرکزی به نحو مطلوبی در حال انجام است و مشارکت خیرین و مردم نوعدوست استان سبب گردیده، استان در حوزه کمک های غیردولتی در بخش مشارکت های مردمی رتبه اول کشور را احراز نماید.

وی همچنین از همیاری و مساعدت بانک های عامل و از جمله بانک مسکن در استان در اعطای تسهیلات اشتغال زائی، تسهیلات رفع احتیاجات ضروری و نیز تسهیلات مسکن مددجویان سخن به میان آورده گفت: خوشبختانه با افزایش سقف تسهیلات بانک در سال های اخیر، قشر زیادی از مددجویان از این تسهیلات بهره برده اند و ما امیدواریم با تداوم این حمایت ها از سوی بانک ها و توانمندشدن مددجویان، هر سال شاهد خروج مددجویان از چرخه حمایتی بهزیستی باشیم. 

ساعت : 08:46:00
تاريخ : 1348/10/11
  • $slider.getTitle()
  • $slider.getTitle()

پرتلت اخبار پرتلت اخبار

  • خبر
  • تسهیلات
  • سایر خدمات
  • سپرده ها
  • پایگاه های مرتبط